× ID Przed wysłaniem formularza zapisz powyższy identyfikator (otrzymasz go również na maila) Dane klienta Imię * Nazwisko * Numer telefonu * Adres e-mail * Miejsowość zamieszkania * Ulica Nr domu * Nr mieszkania Kod pocztowy * Produkty do reklamacji * Dokument potwierdzający (tabliczka znamionowa, faktura, karta gwarancyjna) * Zobacz jak sprawdzić Dodaj zdjęcie Dodaj nowy produkt Opis usterki * Adres do wysyłki Wybierz paczkomat Dodaj inny adres Kopiuj z adresu zamieszkania Odbiór osobisty Data odbioru: * Wybierz paczkomat * Wybrany paczkomat: Kod pocztowy * Numer domu * Numer mieszkania Miejscowość * Ulica Imie osoby odbierającej paczke * Nazwisko osoby odbierającej paczke * Numer osoby odbierającej paczke * Dodatkowe informacje Firma montująca Model oczyszczalni Data zakupu (z dowodu zakupu) Uprzejmie prosimy o załączenie faktury VAT lub uzupełnionej i podbitej karty gwarancyjnej. Dokument można przesłać na adres mailowy joanna.w@haba.pl w ciągu 7 dni lub załączyć go w formularzu. Po tym terminie zostanie wystawiona fakturę VAT na wysłany nowy sprzęt. W przypadku zwrotu, prosimy zapisać numer reklamacji na kartce i umieścić ją w przesyłce z reklamowanym urządzeniem. W sprawie pytań dotyczących wypełnienia formularza reklamacyjnego prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Serwisu: +48 61 679 56 16 lub +48 606 965 847. Infolinia pracuje w godzinach od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku. * Pole wymagane