Centrum wsparcia

Zgłoś reklamację

Wypełnij formularz »

Jak można zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację, prosimy o wypełnienie formularza online.

Dzięki temu szybko i wygodnie rozpatrzymy Twoje zgłoszenie, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

Jak wygląda proces reklamacji?

Wypełnij formularz online na naszej stronie internetowej.
Po zgłoszeniu otrzymasz maila z informacją o rozpoczęciu weryfikacji reklamacji.
Po weryfikacji awarii wyślemy sprawny sprzęt na wskazany adres.
Odbierz nowe urządzenie i przygotuj paczkę z uszkodzonym sprzętem.
Spakuj reklamowany sprzęt do oryginalnego opakowania i dołącz kartkę z numerem reklamacji.
Aby otrzymać kod nadania do zwrotu, wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, znajdź firmę Haba w tabeli, kliknij Zwróć teraz, wybierz rozmiar paczki, wypełnij formularz i potwierdź zwrot, klikając Zwracam paczkę
Udaj się do najbliższego paczkomatu InPost, wybierz opcję "Nadaj paczkę", skanuj kod QR lub wpisz kod nadania, a następnie włóż paczkę do otwartej skrytki.