Zgłoś reklamację
Jak można zgłosić reklamację?
Aby zgłosić reklamację, prosimy o wypełnienie formularza online.
Dzięki temu szybko i wygodnie rozpatrzymy Twoje zgłoszenie, aby jak najszybciej rozwiązać problem.
Jak wygląda proces reklamacji?

Wypełnij formularz online na naszej stronie internetowej.

Po zgłoszeniu otrzymasz maila z informacją o rozpoczęciu weryfikacji reklamacji.

Po weryfikacji awarii wyślemy sprawny sprzęt na wskazany adres.

Odbierz nowe urządzenie i przygotuj paczkę z uszkodzonym sprzętem.

Spakuj reklamowany sprzęt do oryginalnego opakowania i dołącz kartkę z numerem reklamacji.

Aby otrzymać kod nadania do zwrotu, wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, znajdź firmę Haba w tabeli, kliknij Zwróć teraz, wybierz rozmiar paczki, wypełnij formularz i potwierdź zwrot, klikając Zwracam paczkę

Udaj się do najbliższego paczkomatu InPost, wybierz opcję "Nadaj paczkę", skanuj kod QR lub wpisz kod nadania, a następnie włóż paczkę do otwartej skrytki.